Thursday, June 11, 2009

mari - mari kita membeli belah

Hi!hi!hi!

adakah peminat blog saya tertunggu2 up-date dari saya( jgn takut nak kutuk- saya memang perasan hihihihihi).
rasa tak best kan sebab tak ada apa untuk di beli dan belahkan duit kita atau suami kita atau isteri kita . ahaks....
so di bawah ini saya telah pastekan gambar2 okid untuk di jual dan juga untuk anda semua cuci mata.

Phal speciosa, dua gambar di bawah adalah phal speciosa.

Phal speciosa pot kecik sikit, harga pun comel sikit la. hehehehehe

Phal venosa, mereka cuma 3 beradik aje. so, sesiapa yang nak jadi ayahanda atau bonda , kena la cepat yea....... ahaks
close-up rupa parasnya.

Phal amboinensis yellow base,(mgkn dia keturunan melayu - kuning langsat hihihhihi)
white base ( keturunan mat saleh) , mahal sikit dan saya tiada stock.
Phal equestries pink, setiap pot ada keiki dan ada spike. Harga 1.5 pokok.



Seedling Phal cornu cervi "red". ADa 2 pokok tapi di kira harga 1.5 pokok

Seedling Phal cornu cervi "red" di kira satu pokok

Phal modesta, tersangat la sihat dan suburnya. Saya cuma ada 5 pokok , tapi tinggal 4 sahaja sebab satu dah kena rembat.

Phal tetrapis 5 pots utk di jual tapi tinggal 4 pots sahaja.
Phal tetrapis junk girl, satu telah kena rembat. kalau satu lagi tiada siapa beli dalam masa 24 jam ,saya rasa saya hendak simpan utk diri sendiri.
tamak hahahhahahahaha

ok, selamat bershopping dan juga berwindow shopping.

No comments:

Post a Comment