Sunday, April 3, 2011

gader -gader di rumah saya

assalammualaikom,

alhamdulillah, gader2 di rumah akak telah selesai dan tiada kejadian tidak diingini ( mcm kes jenayah aje hehehehe) berlaku.

akak sebagai tuan rumah meminta maaf jika terdapat kekurangan, ketidak puasan hati dan apa juga yang berkaitan dengan gader2 ini yang tidak menyenangkan hati tetamu akak.

banyak juga dugaan hendak mengadakan gader2 ini. sehari sebelum hari bersejarah ini, caterer sms tak dapt sediakan makanan sebab kena balik kampong, ibunya sakit.nasib baik HB akak sms, kalau hari ini dia bagi tau, naya le, tetamu terpaksa makan orchid atau rose aje.hehehehehhe

Niat di hati nak melaram lawa2 , tak kesampaian, semasa tetamu pertama sampai ( tepukan untuk cikmaa) akak masih bersanggul lentang lagi , baru nak bentang carpet. ......

ok la , mari kita together2 melihat aksi2 candid dan tidak candid warga pekebun rose, orchid dan segala macam tanaman ini.



acara wajib di setiap kali bergader2 ialah sessi bergambar beramai2. MC pergi mana la dalam gambar nih, tak pun menyorok kat belakang sape la agaknya.
Pertama kali pemuda pemalu dari Kuantan join gader2 kita, sila beri tumpuan kepada pemuda berbaju biru, di belakang itu.

apa la citer MC nih, semua tetamu tekun memberi tumpuan.



Pilih syu , pilih.......
eh! orang lain pulak yang membeli nya.....hehehhehehe

ok la tak larat nak up date, esok2 update lagi.....


4 comments:

  1. bestnya kak...takde rezki nk join..:))

    ReplyDelete
  2. ala kak..tak kesampaian nak ke rumah akak. Cik abg saya keje semalam..huhuhu. next time jemput lg yer kak..

    ReplyDelete
  3. iza: next gathering datang lah....

    Kak yang : akak tunggu uga, kalau2 awak datang

    akim: kan akak dah cakap kim ni pemalu, dalam gambar pun malu. hehehhehe

    ReplyDelete