Tuesday, April 5, 2011

gader -gader di rumah saya - sambungan

Meh kita sambung lagi citer masa gader2 tuh.
My other half dah beri green light untuk buat gathering kat rumah kita orang lagi. dia siap beri suggestion buat car boot sale. Selain pot luck, dia suggest order foods dari kawan2 dari geng orkid nih, so ada value added la gathering tuh.
wah!!! sampai ke telinga saya senyum. dia juga telah bermurah hati membantu saya mengemas rumah selepas balik kerja, tu yang cepat sikit rumah kemas tuh. hehhehehe

ok, la mari kita tengok lagi gambar2 gader2 tuh.


sofie: aku dah cakap dah pada si esah tu, datang pukul 9 pagi. ni dah pukul 12tghari dah, tak sampai2 lagi. nak sampai 12 malam apa????
anggerik: tu dia...tu dia.... kak esah dah sampai

anak teruna mana la ni , berminat pulak nak main doll house dengan Julia.muahahahahha

Daddy!....... I want mummy....
Ok! let's go find mummy
Encik HB: Isshhhhh !!!! apa kau buat kat sini, jom la bergebang kat dalam.
Midi: ngko tengok la anak aku ni. dia tak nak masuk ke dalam nun. maknya ntah mana la.....hehehhee
Rain : mana pulak lak wife aku ni.....
: wait ya sayang, daddy call mummy.

neesa: mana pulak pergi mama nih!!!


Yeayyyyy........ look over there, it's mummy...... yeayyyyyy

Raf : banyak ini je kak esah. Janji nak bawak satu lori.
Esah : Next gathering , i bawa satu trailer ye.....
ahaks......
Raf: ok, itu i punya, depan ni I nak, belakang tu nak 2, tepi ni nak 3....

Arabella : dik, ada lagi tak dik.
anak esah : habis dah kak, ini semua untuk kak raf.

Raf : airisya, itu i punya tau......... jangan pegang2, tengok pun tak boleh.
hahahhahaha

Hasni : i nak yang ni jugak
cikma: kak!! bagi la saya pulak....
hehheheheh

hasni : esah ! aku order 50 pokok, nape kau bawa 5 aje untuk aku.
esah : kau silap tulis kosong tu, kau tulis 05 bukan 50........


hehehehhehehehe
itu la serba sedikit gambaran di hari gader2 di rumah saya. seronok sangat........
meriah sungguh bila esah datang dengan hiluxnya membawa rose.
akak pun nak ucap terima kasih daun keladi kepada esah, cantik sungguh rose peach tu. sedang berusaha untuk mendapatkan bunga sebesar yang boleh.
akhir sekali, terima kasih kerana sudi datang ke ruamh akak yang tak seberapa dan terimakasih kepada penyumbang2 makanan, dan juga gift dari Mmiss dan ole2 dari arabella. Mahal ole2 ara tu, kalau kira tambang flight ribu raban tau.......

No comments:

Post a Comment