Tuesday, February 8, 2011

dugaan ini

amboi!.....
tajuk ....
tak hengat.....

My other half, sakit di lengan, sudah hampir 2 minggu. Pertama kali berjumpa doktor, doktor beri ubat utk muscle relax. Balik rumah, sakit lagi. selang sehari berjumpa lagi doktor , dan amik jap sebab tak tahan sangat dengan sakit. doktor beri pain killer tapi tak terbunuh sakit itu. suami sakit begini saya tidak tahu nak buat apa, sebabnya dia jarang sakit, jadi bila sakit, saya juga rasa sakit. sakit jiwa

Birthday saya hari tuh, dia cuti sebab wilayah cuti . kami cuma pergi breakfast dan dinner. cake semua lupa......
dinner pun saya tak larat sebab Hb asyik mengeluh sakit. CNY kami balik kampong dengan saya memandu.

Saya adalah tidak suka memandu, suami jadi co pilot tapi separuh jalan. Mungkin dia takut duduk di hadapan kerna isterinya memandu pada kelajuan 140/hour. tak tahu la kenapa nak bawa laju gitu, tapi rasanya keter tu perlahan aje......
Balik kampong suami pergi berurut dan mandi manda gitu. tapi masih tidak sembuh. Balik ke sini berjumpa doktor lagi. doktor suruh tunggu hingga seminggu untuk buat MRI. ishhh..... doktor nih.... sakitnya dah lebih seminggu dah tu kena tunggu lagi seminggu lagi. ayoyoyo.....

Hari ini suami pergi meeting di KL, balik terus demam. apakah yang patut di buat sekarang????
tak tahu la.........

hari ini saya cuma melihat2 dan mengemas sedikit rumah orkid di belakang.
Dendro wassellii , kepunyaan orang utara.
Seedling Phal Pantherina, telah pun berpunya.
Seedling Phal Pantherina, masih solo.
Seedling Phal cornu cervi red, yang sudah sampai masa untuk di ubah ke single pot ataupun di ikat di kayu.
Bulbo blumei telah bertuan. maish ada 3 pots .

No comments:

Post a Comment