Wednesday, June 2, 2010

catatan hari ini

Hari ini saya tidak larat sangat sebab kena sakit tekak dan selsema. Malam tadi makan ubat flu terus knock out.So, ingat nak makan ubat tu lepas hantar anak2 pegi sekolah, kalau tidak, tak ke sekolah la anakanda ku nanti.

Saya juga telah makan B complex, kalau tak dapat tenaga macam badang dapat macam Kurt dari citer Glee tu pun jadilah. Oh! btw, heran lah mcamana orang boleh addicted to citer Glee ni. salah sorang darinya my other half. hehehehehehe

Tadi, sofie datang.Sofie ni, tak pernah rasanya tengok dia tak senyum, mesti senyum. Adakah senyuman itu yang memikat hati Richard Gere anda??????
Sebelum berpisah telah XOXO dgn dia, silalah masuk mesin basuh bersihkan badan dengan dettol ke atau apa2 aje bath foam yang ada anti bac. Bimbang awak terjangkit nanti.

Period............
Sambung balik. Masa saya bekerja dgn expact dari USA masa project KLIA dulu .Dia suka sebut period masa kita orangbaca contract and buat tender review.Nasib baik saya tak jawab, saya belum datang lagi bulan nih. hehehehehehhehehe.Eh! joke ni kena sensor

Baru lepas habis masakkan 2nd round breakfasat untuk anak2.Toast, Salami dan scramble egg. Anak teruna saya ni memang tak reti la nak makan nasi lemak ke, nasi goreng ke, mee hoon goreng ke atau apa2 aje yang kita orang normal makan.Rasanya semasa saya mengandungkan dia dulu tidaklah saya teringin makan makanan sedemikian atau pun terberkenan kan pada brad pit ke, george clooney,Zac Efron , (zac efron? motif????) ke atau yang seangkatan dengannya.

Oh! tapi saya ingat saya sangat meminati Jerry apa tah nama dia , pelakon taiwan yang jadi hero dalam citer meteor garden tuh. Hb yang tersangat sayangkan isteri jangan mare ye, sanggup membelikan vcd agar isterinya tidak ternanti2 melopong depan tv setiap pukul 6 petang, menunggu siaran tersebut.Sorry termelalut, mabuk supplement kot. hehehehhehe


Dah!dah!dah!!! mari tengok orkid balik.
Bulbo biflorum $10
Bulbo biflorum jugak, telah bertuan.
juga biflorum, juga $10.

Phal cornu cervi alba, masa saya beliyang ini dulu harga $25 dan sebesar seedling yang berharga ($10 telahpun bertuan). Setelah 2 tahun ini lah hasilnya.
Ini pula satu lagi keiki yang sudah lama berdikari, lebih besar dari yang sebelum ini dan berharga $15.


Last sekali, serumpun cattleya, nama tak ingat dah tapi bunga kaler kekuningan. yang ini tak boleh dipos sebab terlalu besar. kalau share boleh dapat hampir 10 orang.Bila berbunga serentak memang meriah .

Kepada Hakim dan khadri, akak akan update via sms atau chat box petang........................nanti ye.

No comments:

Post a Comment