Wednesday, January 13, 2010

mari-mari kita cuci mata

dah lama rasanya tak letak gambar bunga kat sini.so , mari lah kita cuci mata dengan bunga2 yang berwarna warni. ayat macam karangan budak darjah 4 heheheheheheh.

Gambar ini di ambil di nursery semasa berdangdut bersama suami. sebab HB yang amik gambo, so nampak cantik la sikit.( bang! boleh tak nak beli phal hybrid yang regenya boleh bayar duit belanja dapur kita seminggu?)
dendro affine yang baru di"repot', gambar ini saya yang amik, sebab tu kurang jelas.
asco
Ini ialah phal borneensis dari east malaysia. sudah banyak kali berbunga, saya rasa dia suka dengan kediamannya disini.
mini dendro, gambar amik di nursery
Phal apa tah, lupa namanya.
juga mini dendro, i think the combination is nice.
mini dendro karer pepel

yang ini rasanya ramai yang ada. Jangan beli sekarang sebab harganya mahal untuk CNY.
oncidium
Inilah phal yang saya sangat berkenan tapi tak mampu nak miliki.
dendro liberty???
Brass david sanders, berbunga untuk kali kedua di rumah saya. Yang ini bunga besar kata dik tokeh tu, sebab tu harganya besar sikit. Ye la, hati dah berkenan masa tuh, beli lah jugak. alhamdulillah tidak mengecewakan.
Sebab ini kali kedua berbunga, maka saya amik gambar nya 2 kali lah. Jangan mare.......

No comments:

Post a Comment