Monday, January 11, 2010

clean up

semalam saya membuat sedikit housekeeping ,di depan dan belakng rumah. hasilnya ialah, terjumpa lah okid2 yang dah lama saya tak tengok. jemput lah menjamu mata. heheheheh
Phal NOID, sebenarnya kaler kuning kuat . tak tahu nape kaler ini agak cerah sedikit.
Phal sara gold
doritis pulcherrima
phal hybrid yang sangat rajin berbunga
phal cornu cervi
asco yang telah lama hibernate, sekarang ia beerbunga dengan meriahnya.

saya suka spatho yang ini sebab ini sajalah spatho yang saya ada sedang berbunga. hehehehehe
okid hutan, tak tahu lah pulak namanya.
close -up bunganya.
ini ialah aerides odorata, lihat lah cik semut yang rajin ini sedang bekerja keras.Lihatlah kebesaran allah ini.
ini ialah rose yang sangat saya sayang DIOR namanya, harga sepasu biasa $50. Nasib baik masa beli tu ada anak yang tokeh baru repot , dan harga cinonet tu pun $25. sebab berkenan , saya beli lah jugak.

No comments:

Post a Comment