Wednesday, December 9, 2009

yang mahu dilepaskan

assalammualaikom,

apa khabar? baik ke.......
sudah lama saya tidak up-date blog, bukannya malas tapi sibuk yang tidak bertepi.
nanti2, bila saya ada masa lapang saya akan cerita kan kesibukan saya itu ye.

ok la, sebenarnya terlalu banyak okid yang saya nak lepaskan tetapi tidak berpeluang lagi hendak mengambil gambar dan meletakkannya disini. Sesiapa yang teringin membelinya, silalah ym atau tinggalkan pesanan disini ye. phone itu tidak berfungsi lagi.

tasellata x thai no 1, berbau vanilla.sangat rajin berbunga, belum sempat spike lama gugur, spike baru dah muncul. sudah 4 kali kalau tidak silap berbunga di tangan saya.
miss tiger, bukan bapanya yang ada scandal tu . ahaks....
tiger ni suci murni, juga hendak dilepaskan.
tetrapis, baru habis musim bunga.ada keiki yang sudah hampir sebesar induk.
ini ialah doritis yang selalu saya postkan gambarnya sebelum ini. berwarna merah dan antara rare species, spike baru keluar, yang ini siapa cepat dia dapat ye,cuma ada satu aje.
aerides kepunyaan shah, bilalah dia nak datang rumah amik.
sherry baby kepunyaan ct.
apa ke nama nya dah lupa, bnga mcm neofinitia falcata tapi besar dan berbau wangi. sejenis species.
juga kesayangan saya yang hendakdi lepaskan.berbunga sejak beli hingga sekarang dari spike yang sama.
ini ialah pokoknya.
phal mentawai apa tah lupa pulak namanya. keseluruhan kelopak berwarna pink.
ada 2 kuntum bunga yang baru kembagn
bellina yang mempunyai 2 spikes
closeup bunga
keseluruhan pokok
ini ialah mentawai yang miza ingin tengok, mempunyai 2 spikes dan berbunga meriah.
clospe up bunga dari satu tangkai.

ok la pembaca budiman, silalah buat pilihan dan beritahu la saya jika berkenan.

bye................

1 comment:

  1. Kak Datin Tina

    Saya nak beli yang mentawai foto last sekali tu...harganya berapa ye..jika tiada maslah esok saya ambil..sebab otw anta wife ke Klink Subang dan petangnya nak balik terus kekampung..suka color dan shape dia..emel khairimhd@yahoo.com.sg

    ReplyDelete