Tuesday, October 20, 2009

ada lagi ke orang nih

kreuuukkkk........
ish.........beratnya pintu nih.ish! banyaknya sawang, spider pun ada, cicak pun ada.
eh! apa tuh, harimau ke????
oo....kucing hutan, nasib baik bukan harimau.


ok.ok.ok.
cukup2 la tu mengata saya, saya nak up date la blog nih. hehehehehhe

pada pembaca blog ini yang sangat budiman, saya ada cuma sibuk dengan hal2 rumahtangga dan juga hal2 bukan rumahtangga.
saya juga sibuk bercucuk tanam dan menjaga ternakan , di alam maya fv. penat tau kerja ni,hehehehehehehehehehe

ok la terlalu banyak orchid yang sedang berbunga dan mengeluarkan spike. antaranya sperti di bawah ini.oh.... disebabkan saya sibuk dengan hal lain, saya hendak let go kebanyakan dari orchid saya.sesiapa yang berminat, sila beritahu awal dan saya akan terus post sebab kekurangan masa nak jaga. mana yang dekat boleh lah cash and carry.

dendro species, tapi telah di pinang oleh pembaca dari NZ.


yellow bepi $25, tak ingat telah dibook atau belum, sila la beritahu saya sesiapa yang berminat.

belum lagi rasanya nak jual

yang ini cuma alifinara dan sani aje yang ada. harga $35, sila buat tempahan anda dengan cepat.
ipoh magic star, harga $28.


violacea mentawai $30.
sila2 buat tempahan, saya akan update lagi mana2 yang berbunga dan hendak saya jual.
equestries untuk anggerik, sila beritahu ye bila mau di amik yea.
ok la stop dulu nak pegi amik anak dari sekolah. kan saya kata saya memang sibuk.hehehhehe

No comments:

Post a Comment