Monday, July 20, 2009

memang serius nih

Rasa macam dah lama tak bertemu peminat tak up date blog nih. Padahal baru aje rasanya. Mungkin kah sudah ada rindu-rinduan antara kita. hahahahahahaha

Serious ye, tajuk kat atas tuh. hehehehehehehehe
memang serious, sebab saya hendak melepas kan 85% daripada okid saya di rumah nih. Walaupun dah let go hampir 100 pasu tapi masih banyak lagi. Kalau ada sesiapa berminat nak cari yang mungkin saya masih ada lagi, silalah beritahu yea.

Untuk hari ini, saya hendak melepaskan yang di bawah ini.

Cattleya Irrene Finniey

Ada satu kudup Gambar rumpun keseluruhan, dalam 6/7 pseubulb
Ini ialah contoh bunganya.
Aerides lawrencia. ada 2 pokok. sesiapa berkenan $35 aje.
Peristeria elata $18/pot. amik kedua2nya $33

Saya sudah lupa nama cattleya ini, sekarang menunggu kembang. satu lagi telah mengeluarkan sarung. Close up budnya. Harga $25.
Ini ialah arachnis, bunganya berwarna merah dan spikenya boleh mencecah 1 meter panjang. Telah hidup subur dan tinggi hampir mencecah 2 kaki.Sesiapa berminat sila sms atau pm yea.

2 comments:

  1. Tina, nampak akak berenti dulu membeli belah sebab sekarang kurang time sikit. Catt2 yang ada tu pun semua mogok berbunga. Tak letak baja sebagaimana sepatutnya. apa pun terus bersabar.

    Terima kasih atas ingatan pada kakak. Sekarang hb akak dah beransur baik. Datanglah rumah bila free, tapi tulah kena telefon akak dulu takut tak ada. Wah macam VIP pulak. Sebab hari minggu selalu tak ada rumah.

    ReplyDelete
  2. kak ani,
    kita ni rasa macam dah kenal lama.
    Sebab tu bila akak senyap aje, rasa macam sunyi pulak, tambah2 pulak sebelum ni akak begitu aktif di thread okid.
    nanti la ,bila2 HB tina free . tina pergi rumah akak, tina call dulu yea.jaga diri kak yea.

    ReplyDelete