Monday, July 27, 2009

mana lah puan rumah nih

Puan rumah ada . cumanya tak berapa sihat dan teramat sibuk minggu nih.dari Sabtu hingga semalam tak duduk diam, walaupun tak larat mengagahi jugak up date blog ini.DEMI PEMINAT-PEMINAT YANG TERSAYANG


Hari ini dapat mesessage daripada customer saya minta maaf beriya2 dengan saya sebab telah termakan fitnah dari seseorang yang saya tidak tahu apa tujuan dia memfitnah saya.Saya tidak kecil hati dengan dia, sebab saya faham, Ialah orang yang memfitnah ni, cara dia bercerita, fitnah gerenti orang percaya lah. tambah2 pula kalau dah pro, lagilah. kan.....
Bukan saya aje yang kena, rupa2nya orang lain pun jugak tapi saya lah yang paling teruk kerana di anggap pesaing kepadanya dalam hal menjual okid.

Sebenarnya banyak nak citer, tapi kang tak larat nak baca pulak. hehehhehehehehehe

Tapi pada saya, dunia ini bulat, kalau tidak sekarang esok lusa pasti Allah balas. dan jika bukan kita yang kena , anak2 ataupun keturunan kita nanti akan mendapat bahagiannya.

Saya, sebagai rakan hanya mampu mengharapkan agar dia berubah sebelum bala itu menimpa dirinya.

Wah! Dalam tak sihat itu, panjang pulak mukadimmahnya. heheheheeh
Brass noid
catacetum fimbriatum x catacetum Penang ' red', tersangat menarik sebab besar bunganya dan warnanya terserlah.
Kalau ada sesiapa berminat, akak ada terlebih satu.








vanda thai NOI'1' x thasellatha, yang ini maknya mungkin putih kuning , typical asian.Di import khas dari thailand dan berbau sangat wangi.
Sama juga yang ini, cuma maknya mungkin putih perang??? hehehehehehe

No comments:

Post a Comment