Sunday, April 17, 2011

Kucing

Anda peminat kucing?
Jika ya, silalah jaga kucing anda sebagaimana anda menjaga diri anda sendiri.
Kenapa?
Sebab, anda patut tahu yang jiran anda terfikir2 nak sepak kepala kucing ke atau kepala tuan kucing? hohohoho...... serius sih......

Semestilah, bukan kepala kucing sebab kucing tu haiwan, dia tak tau apa2. Lagipun, kucing adalah salah satu haiwan kesayangan Nabi junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W.
Jadi, faham2lah sendiri......

satu lagi, anda sebenarnya di sumpah seranah oleh jiran2 anda, kerana anda cuma tahu membelai2 aje kucing tu ( kononnya sayang sangat). yang lain2

makan - laukpauk untuk hidangan tengahari dan dinner jiran anda
air besar - di tepi pintu masuk rumah jiran anda, di lantai dapur jiran anda
air kecil - di langsir jiran anda, di tayar kereta jiran anda
tempat melepak - sofa jiran anda dan paling hot...... didalam pasu bunga jiran anda..........hua.........
toys - bra, panty, underwear jiran anda.

Kejadian - setiap hari tanpa henti, dari isnin hingga ahad . 7days and round the clock.
TIDAK PERCAYA?????
sebab anda bukan sahaja membela seekor dua tetapi saya rasa anda boleh buka zoo untuk kucing sahaja, pelbagai jenis, pelbagai jantina, pelbagai size dan pelbagai umur....

sakit hati......................hoccay...................
Di bawah ini adalah anak2 kucing yang mengunjungi rumah saya, tak kira hujan,panas, ribut, petir, saya ada di rumah , saya tiada ...................
laluan berpagar................
saya tetap tidak suka walaupun cuba memujuk rayu,
SILA JANGAN MASUK...........................

Aisyah tolong angkat dan hantar balik ke rumah tuannya....
anak i pakai sarung tangan pegang kitty hoccay.... geli katanya......
ok, line clear.....
boleh masuk sekarang......
ok, grill dah terbuka tu....
cepat sikit..........................
oho........ sudah basah kena simbah dengan air paip
pergi balik tukar baju!!!
Gambar ini saya jumpa masa nak upload gambar2 kucing tadi
amboi!amboi!amboi!....... patutla tak kasi ibu kamera tadi
ada cerita di sebalik gambar rupanya....
gambar2 ini di ambil semasa saya menghantar daily maid ke stesen komuter
Gembiranya...................
Malam kena ambil gas.......
asthma.........

harus la ku buang anak2 kucing ini bersama ibunya di pasar........

1 comment: