Thursday, November 18, 2010

kemalasan tahap maksimum

kadang2 kita rajin, kadang2 kita malas.
kadang tertelan banyak vitamin R, selalunya vitamin M juga yang banyak kita telan.
mukadimmah di atas hanya untuk menerangkan tahap kemalasan saya . hehehehhe
sebelum ni ada 2 entry yang tersangkut dan masih dalam draft mode.nanti2 la kalau masih valid saya akan post.

meh la , kita tengok apa yang ada untuk tatapan mata dan terapi minda...

vanda christian vietnamica, pokoknya tak sampai satu kaki tetapi rajin berbunga. Baunya juga harum..........
Phal amboinensis var common. gembira ada 2 kuntum dan satu lagi spike akan mengeluarkan bud.
Phalaenopsis el-tigre. sangat sukar mencarinya, nasib baik terjumpa satu pokok untuk si hakim.
saya tak tahu nama dendro ini, warnanya putih bersih dan dalamnya berwarna kuning.
Phalaenopsis Yellow Queen, hybrid amboinensis.
Phalaenopsis no ID sebab warna cantik , maka saya terpikat dan membawanya balik.


Vanda ini berwarna kuning keseluruhan, lipnya pulak kuning yang agak terang. Adakah ianya vanda dearei? Mempunyai bau harum yang lembut.Nanti kena jumpa big tokeh nak tanya id, masa beli dulu tokeh tiada.

ok la... saya dah nak balik kampong.

No comments:

Post a Comment