Thursday, October 28, 2010

tugasan dan perasaan dan hobi dan....

Minggu ini saya sibuk sebab anak exam. Maka profesion saya bertukar menjadi cikgu untuk berlainan subject di hari yang berbeza.
Kejap jadi cikgu math darjah 5, then bertukar science darjah 1, lepas tuh cikgu geografi untuk tingkatan satu , cikgu Bahasa Melayu untuk darjah 5, lepas tu tukar cikgu maths untuk form 1. Tapi saya tak boleh jadi cikgu Bahasa arab sebab masa belajar dulu cuma amik Bahasa Mandarin, kesian anak teruna saya.

Bulan ini , tanggal 28 , genap sepuluh tahun abah pergi meninggalkan kami. Saya tidak pernah membicarakannya , tetapi di tahun ini saya fikir saya mempunyai kekuatan untuk berbicara tentang abah saya , dan saya telah pun mengarang entry nya tetapi ternyata saya tidak mempunyai kekuatan. sepanjang saya menulis 5/6 kali saya berhenti sebab tulisan kabur dik air mata. Maka saya mengambil keputusan untuk berhenti dahulu, jika saya mempunyai kekuatan akan saya sambung dan post di kemudian hari.

Kesedihan menyebabkan saya mencari alternative lain, maka saya telah berjalan2 di nursery( hanya itu yang mampu menguraikan kesedihan. alasan muahahahaha) dan telah terbeli la pulak beberapa pot. hehehehehe

Gambar2 di bawah ada yang baru di beli ada yang lama. enjoy...........
BLc hadyai delight

suka tengok macam velvet
Phal Bellina pink , tersangat wangiPhal purple martin, mudah berbunga, banyak kuntum dan tak banyak kerenah.
Phal violacea alba


Phal sogo rose, wajib ada sebab disamping bunga yang cantik , ia juga mudah berbunga. malah harga pun mampu milik.

Dtps Hybrid, warna yang sangat menarikPhal hybrid, sangat teruja sebab spikes yang banyak, keiki jugak banyak dan harga kurang banyak $38. hehehehehe

ok la nak siap anak pegi sekolah... da......

No comments:

Post a Comment