Thursday, August 6, 2009

jalan2 amik gambar

Sekarang ni HB gila amik gambar sebab belum decide nak beli kamera mana. So, kami telah mengambil gambar2 okid sebab anak2 dah tak larat nak berposing dah. heheheheh


vanda noid. berbau wangi.
Aeringes apa tah. Saya suka yang ini putih bersih dan sangat wangi. Harga cuma $30 jek. mampu milik la nih.
Vanda ni, tokeh kata species. Tapi saya tak cari lagi idnya. Memang cantik , harganya kalau tak silap $40, kalau silap $60. ahaks....
doritis pulcherrima. Saya sudah ada pulcherrima ini, tapi kepunyaan tokeh ini , warnanya sangat menyerlah. Ingat nak beli jugak la.
Apa tah nama dia ni Aggraxxxxx
Doritis ini berharga $80. Saya amik gambar aje, sebab free. hahahahahaha
Yang ini pula tak jual, sebab terlalu mahal.
doritis ini tidak sama dengan yang di atas tadi. Harga pun murah sikit $40.
Saya berminat dengan cattleya ini, cuma $38. mampu milik, maka saya rembat yang ini aje la.
close up bunganya. isn't she gojes!!!! hehehehehehehe

No comments:

Post a Comment