Thursday, June 25, 2009

sekarang anda juga boleh memilikinya

suka tak kat tema tuh?????hehehehehehehe
mcm satu tema yang kita semua boleh terbang tuh................ahaks...

Lanjutan dari kisah semalam, saya sebenarnya perlu melepaskan kebanyakan okid2 yang agak bagak, yang memang kegemaran saya. Saya juga perlu menguruskan rumah okid saya. Rumah okid sekarang terlalu gemuk, sila lihat gamabr2 semalam untuk rujukan. heheheheeheh

Mengapakah begitu?????
Ini kerna, Hb saya bercadang hendak menutup ruang di patio , jadi kesemua okid itu perlu mencari rumah baru.




farmeri, kedua gambar di atas dari clump yang sama. Begitu juga yang di bawah.Fera dan ct, sila buat pilihan anda.Phal zebrina, telah di miliki.
Cattleya intermedia, juga telah dimiliki oleh peminat okid kelaya jaya.
Phal kunstleri, belum berpunya.
cattleya orange ini telah di miliki oleh 2 tuan sofiera dan shida.

cattleya hadyaii delight. belum di miliki.

Rhy retusa dan gigantea spot, telah di miliki oleh peminat okid yang masih berada di NZ.
Pandangan sisi kanan doritinopsis .
Pandangan sisi kiri.

Untuk Kak har dan shida , silalah cari seorang lagi rakan kongsi untuk dapat harga termurah.
Dan akhir sekali, silalah tulis dgn pencil 2B apabila anda menggunakan tag ini untuk tagging okid atau apa sahaja.

masih ada byk lagi yang perlu saya keluarkan dari rumah ini. nanti lah kena amik gambar dulu.

No comments:

Post a Comment