Sunday, June 21, 2009

saje2 je

ada seorang kawan sejati saya, yang tidak kira masa saya kaya atau miskin .,
eh!!bila masa pulak kaya miskin tuh????
Masa susah senang saya, itu perkataan paling sesuai, dia lah kawan saya . Dia tidak mengira darjat macam mak Kassim Selamat heheheheheheehehehehe

Dia telah menghantar kepada saya satu slides yang tersangat cantik mengenai okid di penuhi dengan quotes yang sangat bermakna. saya cuba nak paste kat sini tapi tidaklah berjaya.

ada sesiapa tahu mcmana nak paste slides powerpoint kat blog.
Sementara itu saya akan cuba jugaklah yea.

dan untuk cuci mata saya tepekkan gambar2 di bawah ini.
saya sedang mencari id untuk kedua2 okid ini.

sejenis vanda species, berbau sangat harum hingga ke petang.


Yang di bawah ini kemungkinan sejenis species jugak, mungkin dendro species. mengikut kata tokeh ia berasal dari filipina. mungkin mengikut maid phillipines ke sini kot. hihihihihiihii

No comments:

Post a Comment