Friday, June 5, 2009

cuti-cuti malaysia

saya bercuti dari hari ini hingga selasa. kepada yang order orchid atau mahu order orchid, seila tinggalkan pesanan anda di chat box atau email.

kepada yang hendak atau telah membuat bayaran sila sms saya setelah bayaran dibuat seperti di janjikan.

sebelum terlupa, saya hendak menjual gatton sunray saya yang saya beli dengan harga $60. saya juga hendak menjualnya dengan harga $60. Eh! nape jual dengan harga yang sama, sebabnya saya hendak mendapatkan ruang untuk tiger orchid saya yang membesar sebagai johan itu. sesiapa yang pernah datang ke rumah saya , pasti nampak saya letakkan di depan sekali di luar rumah.
sekarang sedang berbunga, sesiapa yang berminat boleh beritahu saya . seperti biasa siapa cepat dia dapat.

ok lah dah nak keluar dah ni, sedih nak tinggalkan anak2 kat rumah nih. harap mereka hidup segar bugar sepanjang bonda mereka tiada di rumah.

selamat bercuti ye , kepada sesiapa yang bercuti, yang tak bercuti tu. ala........... bayangkan anda di tepi pantai, ha.... bercuti la tu. bercuti minda hehehehehehhe

1 comment:

  1. Tina, simpan untuk kak anilah gatton sunray tu yer. Teruja tengok setiap kali ke rumah tina. Harap dah pindah rumah nanti (wah macam yer-yer dapat) janganlah merajuk tak nak berbunga pulak. Tukar mak baru.

    ReplyDelete