Friday, May 22, 2009

terlebih telan vitamin R

Setelah sekian lama saya meninggalkan hobi lama ini kerana sibuk dgn hobi baru iaitu berokidan. Hari ini saya berkesempatan mengimbas kembali memori lama ini dan memang tidak memakan masa lama, saya menyambung semula hobi ini, iaitu bershopping bila tensi.Sebagai permulaan , saya bershopping di Ikea, yang harganya kat sini berkali ganda mahal compared tu US. Apa nak buat, bukankah seluruh dunia atau lebih tepat sekarang ini , dunia ketiga subsidize economy di sana!!!!!!
tak percaya ke? tidak mengapa sebab main topic kita ialah orchid. ahaks.....

Ini ialah cattleya orange kepunyaan fera.Ini ialah LC long tone yellow, bunga sebagai hiasan(untuk mencantikkan lagi posting ini.hihihiihihi)

Ini ialah se pasu okid yang sama tetapi belum berbunga kepunyaan Ct. yea, ct awak punya, yea awaklah ct tuh, ct nurul haliza tidak masuk blog akak nih. hahahahahahahaGambar ini saya cilok dari cari.com. kepunyaan paradox, sebab kepunyaan saya sudah hilang entah ke mana. (paradox, akak nak ym kat awak, tapi lepas tuh awak keluar)Ini ialah pachara blue versi dah hampir malar, tapi kan sebenarnya warna kuntuman bunga itu lebih gelap lagi , nampak mcm warnanya begitu mewah. Oleh itu tersangat lah cantik dan menawan kalbu. di sebabkan saya pun berkenan , saya gerenti mesti ramai yang teringin menyuntingnya. Untuk gambar yang lebih jelas, silalah bertemu dgn pak sedara kita si google tuh yea.
Harga untuk flowering size ialah 80 -85 hengget, tetapi sesiapa berkenan harga boleh di rundingkan . ok la jugak berbanding beli kat luar sana. Anda semua boleh menatapi gambar mereka seperti di atas dan juga di bawah. sila lah pm, ym atau sms jika sudah tidak boleh tidur malam kerana teringin kan si ayu berwarna ungu ini.
Di bawah ialah v velthius cross dr anek. Photo versi catwalk.

Ini pula ryh coelestis kepunyaan kejariah yang akan di bawa semasa hari together-gether sabtu nih.

Ini pula, si fotogenik vanda pinchtawit spot kepunyaan kejariah jugak.
Sebenarnya , banyak jugak la makan vitamin R tadi, ingat nak pegi amik gambar lagi tapi dah pukul 11 malam nih, kang gambar lain pulak yang muncul. hihihihihihi
ok lah till then, cheers.

No comments:

Post a Comment