Wednesday, May 6, 2009

kiriman anda

Saya masih lagi tidak sihat dan masih belum boleh melayan okid saya.Masa dulu2 bila tidak sihat saya akan membelek okid dan akan sembuh selepas puas menghabiskan masa bersama mereka , tetapi kali ini tidak begitu.
Bahkan hendak mencium okid kegemaran saya bellina pun saya tidak larat. Apatah lagi untuk menyiram mereka. Bimbang ini berlanjutan, saya telh di bantu oleh maid saya dan telah pun mengepos tiga bungkusan hari ini.
Penerima bertuah itu ialah,

1. Harris
2. Nazurah Aisyah
3. Mizahanan

Mungkin berkat doa orang sakit kot(hehehehehe), maka hari ini postage itu tidak dikira mengikut volume metric. sebab itu paling mahal pun $9.45 utk miza & naz dan Harris pula $6.85 , kalau tak silap.

Harris, sila check semula kalau2 ada yang tertinggal yea.

Untuk sani dan rozie, akak akan kirimkan minggu depan. Untuk mida pula, okid2 anda telahpun berada di Kulim. Kejariah, adakah awak hendak amik dari rumah akak atau sebaliknya.

Fera, bagaimanakah arrangement kita? Hendak jumpa di mana yea?

ok lah, penat dah rasanya menulis. nanti up-date lagi . cheers.....

5 comments:

  1. Biasanya penyakit yang tak boleh tengok ialah TERKENA BUATAN ORANG... macam kengkawan kat cari.con selalu kena tuuuuu..

    jangan mara ye kak..ngusik je ni.

    ReplyDelete
  2. wah kak.. tu sbb saya heran tgk postage tu.. akak cek sms yer kalu dah ok.

    ReplyDelete
  3. Kanda... adinda telah menerima utusan keramat kanda... walahhhh berbunga2 hati dinda melihat anak-anak pulang dari asrama...

    terima kasih ya...

    ReplyDelete
  4. Semoga tina cepat sihat.

    ReplyDelete
  5. Ishhhhhhh Tan sri, akak nih dah 43 tahun, nanti orang tak boleh bezakan cucu atau anak bila usia akak menjejak 55 tahun. Lainlah kalau akak ni sophia loren, dia celebrity, walaupun usia 45 tahun dapat baby, orang tahu itu anak bukan cucu. hehehehehehe

    miza,
    dah check. terima kasih yea. Phal violacea red tu dah tak jual, so jaga la baik2 yea. awak sahaja pemilik yang bertuah itu.

    Oh dinda ku nazurah aisyah,
    Kanda dapat bayangkan bagaimana dinda berjumpa dgn anak2anda dinda. Semoga dinda tidak termimpi2 kan mereka lagi.

    kak ani,

    terima kasih. akak pun jaga diri baik2 yea. Moga Hb akak cepat sembuh.

    ReplyDelete