Friday, April 24, 2009

Keputusan penilaian bidaan pasar okid

sold

sold

Tujuan saya buat bidaan ini adalah untuk memberi peluang kepada pembaca blog ini membeli okid pada harga mampu milik. Sebab itu saya beri hint," bida aje". Saya agak terperanjat dengan sambutannya kerana saya sangka yang ini lebih hot dari lelongan awam itu, tetapi terbalik pulak. hehehehehehehehe

Saya sudah berkira2 saya akan memilih harga terendah bukan tertinggi, tetapi tak menjadi pulak. sebab tiada bidaan yang melebihi dari satu. hahahahahahaha

Dan saya agak terperanjat sebab bellina blue yang cukup matang dan tidak putus berbunga itu tiada siapa yang membida. Paling kelakar , pembida kata tak tahu nak letak harga. Saya pernah jumpa bellina blue yang di jual paling murah $30. Yang saya letak di sini adalah yang terpilih sahaja, so mesti yang lebih baik. Berapa saja yang di letak mengikut kemampuan pembida, saya terima.Malangnya bagi model ini..heheheheheeh

Ok la, pembida yang berjaya ialah
Model :Phal violacea courellea
Harga bidaan : $20
Pembida bertuah : Shah bandar eh! bukan ! shaharuddin aka webbiz04

Model : Enc Kyogushu
Harga bidaan : $ 15
Pembida bertuah : Harun aka sani79


Model : Phal bellina blue
Harga bidaan : tiada bidaan
Pembida bertuah : tiada

Ok, itu sahaja . Moga kita berjumpa di permainan bidaan lain pula tahun depan.
Semoga pembida yang berjaya gembira dengan bidaan mereka.

8 comments:

  1. Kak, bellina blue kiv utk next month punya boleh....he..he..he....

    ReplyDelete
  2. ok, reserve untuk awak.
    sekarang akak tengah buat list untuk orchid yang hendak di beli untuk bulan depan. sila buat list anda juga. hehehehehehe

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Tina, akak masih mencuba untuk post comment

    ReplyDelete
  5. Tak tahu lak peraturan bidaan rega termurah akan menang heeeehehehe

    ReplyDelete
  6. belina blue tu antar kat saya k. Berapa harganya , nanti beritahu.Antar kat add kpm tu.

    ReplyDelete
  7. minat okid, yang ini telah di book pleh shida. awaknya akak ambil lain yea. mcmana dengan flask hari tu ok tak. akaknya yang harga $25 kena fungus. habis mcm tu aje.
    yang mahal. ok la, hidup subur jek.

    ReplyDelete