Wednesday, March 25, 2009

okid yang di beli dari kawan/ forum/blog dan juga barter trade

Tak tahu macmana boleh terhantar posting itu tadi, tanpa ada citer.maaf yea, sesiapa yang dah singgah tadi.

ini ialah phal bellina pink, yang di belikan oleh kawan saya.

Gambar di atas pula ialah phal corningiana, ia dibelikan oleh seorang kawan saya yang sangat meminati okid.

Dimo di atas ini pula dibelikan oleh kawan saya yang paling atas tadi. dimo ini pokoknya besar , tetapi bunganya kecil aje.
Yang ini pula ialah Eulophia andamanensis,, di belikan oleh harris dari utara tanahair. pokok ni bunganya tersangat comel, antara kesayangan saya.

yang di atas di tukar dgn auntie serdang , saya beri $10 dia beri aerides odorata ini. Saya membelinya hujung tahun lepas.sekarang sedang mengeluarkan spike.

yang last sekali ini pula sama seperti diatas, cuma ia dari forumer.ini ialah yang pertama saya barter trade dgn kawan di forum , awal tahun lepas rasanya; tapi masih belum ada rezeki berbunga. saya tukar dgn okid species yang terhad iaitu Encyclia Tampensis.

No comments:

Post a Comment