Thursday, January 22, 2009

apa yang di lihat dan di beli hari ini


cattleya ini berharga $15, tapi saya tidak membelinya kerana saya rasa warnanya terlalu meriah. nanti lah, bila teringin baru beli

pada mulanya saya ingatkan yang ini blc green wish , tapi tokeh kata bukan dan dia buat perbandingan,baru saya perasan yang ini warna hijau nya lebih lembut.

doritis ini terlalu mahal $80,saya beli dengan kawan di johor cuma berapa ringgit sahaja.bila di tanya tokeh ini kata , doritis di nursery beliau adalah species. hmm....entahlah nampak mcm sama jek

ini pula tolumnia, harga yang ini $30 sebab bunganya meriah dan clumpnya besar, tapi saya tak snap photo clumpnya. yang lebih kecil berharga $15, saya tak beli sebab belum berminat dgn species ini.

doritis yang ini berharga $120. telah di kacukkan dgn phalaenopsis. saya rasa harganya terlalu mahal.

No comments:

Post a Comment